sobota, 14 maja 2011

Dlaczego kobieta zdradza część 1

"Zdradziłam bo... w sumie nie wiem dlaczego." Taka padła kiedyś odpowiedź z ust mojej bliskiej koleżanki, która po ponad dwuletnim związku z chłopakiem miała romans z ( proszę sie nie śmiać ) kasjerem z pobliskiego sklepu. Szok! Szok o tylę, że dziewczyna po studiach, może niezbyt urodziwa, ale z pewnością inteligentna. Nie  jakaś ponadprzeciętna ale na tyle dobra, iż udało jej się dostać na wymianę ( tzw Erasmusa. ), nauczyć dwóch języków i z pewnością samodzielnością zawstydziłaby niejednego faceta. Ona z gościem, który prosi o PIN ablo jest "dłużny jeden grosik". Nie tylko mi nie chciało się w to wierzyć. Przecież Ania ( imię zmienione) wywodzi się z domu gdzie, co prawda rodzice są w separacji, jednak próżno było szukać kłótni i jakiś dantejskich scen odbywających się na ich oczach. Przynajmniej tak wynikało z tego, co mówiła.



A jednak postanowiła zranić gościa, który w moim przekonaniu, przewyższał 'kasjera' w wielu dziedzinach i to znacznie. W związku z tym, że nie mamy przed sobą raczej tajemnić powiedziałem: 'Kurde Anka, co cię pokusiło, jeszcze żeby facet był jakiś mega przystojny, ale zwykły, niewyrózniający się sprzedawca bułek, seksu ci brakowało czy co?'. I padła najszczersza i najbardziej rozbrajająca odpowiedź 'Cholera nie mam pojecia, po prostu jakoś tak wyszło'. Nie dawałem za wygraną, bo chociaż wiadomym jest, że kobiety postępują irracjonalnie to jednak nawet najbardziej niedorzeczne zjawiska, mają jakieś podłoże. Ciągnałem ją za język próbując znaleźć coś, co mogłboby uchodzić za przyczynę. Nie usatysfakcjonowała mnie odpowiedź, że 'może ma to "coś" ', musiała mieć jakiś powód, że zdradziła. Mimo usilnych starań, jedyne co udało mi się wywnioskować to to, że facet był typowym bad-boyem. No może jeszcze, że miał dobrą gadkę, bo tekst: 'Uwielbiam jak tu przychodzisz, gdyż pozostający zapach Twoich perfum hipnotyzuje mi obraz Ciebie do końca dnia', chociaż trochę nielogiczny, brzmi ciekawie :).

Czyli irracjonalność i pociąg do czegoś tajemniczego, nieznanego. Tak przynajmniej udało mi się wywnioskować z tego jednego przypadku. Niestety, a może na szczęscie, niewiele moich znajomych ma za sobą podobne skoki w bok, dlatego jedynie mogę sie podpierać wiedzą z opowiadań znajomych znajomych- czyli piąta woda po kisielu. Jednak i to co udało mi się zebrać jest ciekawym materiałem do konfrontacji z powodami, dla których zdradzają faceci.


Image: Ambro / FreeDigitalPhotos.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz