czwartek, 21 kwietnia 2011

Dlaczego facet zdradza? część 1

Zapewne wiele z was się zastanawiało jak to możliwe, że człowiek, który jeszcze niedawno zapewniał was o swej miłości i wierności na wieki, posunał się do tego obrzydliwego czynu jakim jest zdrada drugiej osoby. Chociaż czy czyn ten można nazywać obrzydliwym? Bez wątpienia niewierność swoim zasadom to coś obrzydliwego ale czy ktoś, kto robi skok w bok takowe posiada?

Należałoby się najpierw zastanowić co powoduje w nas mężczyznach chęć do poderwania innej dziewczyny. Tutaj rozwiązanie jest proste. Dokładnie to samo, co spowodowało, że wybraliśmy naszą obecną. Uroda, wdzięk, inteligencja a przede wszystkim kobiecość. Tak, to właśnie ona wyzwala w nas te niepohamowane rządze. Mężczyzna patrzy na kobietę jako obiekt porządania. Nie dostrzega w niej inteligentnej i zaradnej istoty tylko patrzy i ocenia czy jej kształty i krągłości powodują w nim szybszy przepływ krwi. Spoglada na jej biust, nogi, pośladki i zaczyna marzyć. To jest silniejsze od niego. Trudno to opisać. To tak jakby przebiec 20km w gorący, upalny dzień a potem dobiec do lodówki pełnej zimnych napojów. Nie ma możliwości by się powstrzymać. Takie samo uczucie targa mężczyzną kiedy widzi odsłonięty dekolt kobiety. Marzy by się do niego przytulić. By dotknąć. Poczuć tą jedwabistą miękkość i gładkość kobiecego ciała.

No ale od razu rodzi się pytanie - jak to jest możliwe, że będąc ze swoją partnerką, która przecież też posiada te same piersi, to samo aksamitne ciało i również używa wszelkiego rodzaju olejków by jej skóra była gładka i przyjemna w dotyku, mężczyzna tak dziko raguje na inną kobietę. Wytłumaczenie jest bardzo proste . To przeież wcale nie są te same piersi i te same pośladki. One są inne, różnia się kształtem i wielkością. To tak jakby spytać - dlaczego podoba Ci się bardziej Ferrari niż BMW? Oba auta są sportowe, posiadają mocne silniki i może mają ten sam kolor. Ale jednak to nie to samo. Podobnie jest z mężczyznami - oni po prostu są ciekawi. Biust tej drugiej jest inny, jest może bardziej jędrny albo bardziej odstający - a to już jest coś. Coś, co odróżnia i zaciekawia. Podobnie nogi - każda z was ma inne. Nie zdradzalibyśmy gdyby wszystkie dziewczyny wyglądały tak samo. Ale nas zżera ciekawość poznania dokładnie czy oby na pewno biust tej drugiej nie jest jeszcze bardziej przyjemny w dotyku, niż mojej dziewczyny? A czy jej pośladki nie są bardziej kształtne niż ma moja dziewczyna?

Ciekawość przejawia się nie tylko przez chęć poznania fizjonomii drugiej osoby ale także przez chęć poznania po prostu jak to jest z tą drugą? Czy seks z inna dziewczyną może wyglądać inczej. Ta ciekawość czasami jest nawet silniejsza od zdrowego rozsądku. Przecież tak samo jak każdy z nas inaczej mówi, inaczej się zachowuje tak samo inaczej  się kocha. Wobec tego naturalnym jest, że chcemy sprawdzić czy nasz wybór jest dobry. Ale jak to sprawdzić nie mając porównania? Nie ma innej możliwości jak po prostu poznać inną kobietę i iść z nią do łóżka. Nawet nie dla tego, że nam się podoba ale dlatego by sprawdzić czy przeżycia, jakie towarzyszą miłosnym uniesieniom, nie będą wieksze i wspanialsze niż dotychczas. No i teraz pytanie: co jest w tym złego, że jesteśmy ciekawi świata? Ja w tym nie widzę nić zdrożnego czy nieodpowiedniego, przecież tak kupując produkt w sklepie też mogę go porównać z innymi i nikt się temu nie dziwi. Mam zatem prawo porównywać moje dziewczyny i wybrać tą najlepszą.

4 komentarze:

  1. Tylko,że w tym wszystkim jest jeszcze coś takiego jak honor,sumienie, szacunek i lojalność wobec osoby ,którą przez swoją ciekawość świata możemy bardzo zranić !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie to poprostu jest chore! produkt w sklepie??ej to po co się wiazać ma ktos ochote latac próbowac to co za problem!?żaden,singiel singielka już a po co komus kopać w tyłek/Moim zdaniem jest to ochydne i bezczelne!miałam taka sytuacje i nie było to normalne tylko okropne poczułam sie jakby mi ktoś w twarz dał zjadł wypluł i przydeptał!najgorsze poniżenie kobiety..ja sie nie czuje produktem w sklepie....pewnie jak wiekszosć kobiet co wy faceci macie w głowie..no nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  3. To co napisałeś jest obrzydliwe. Widać, że nie znasz życia i nie wiesz czym jest miłość, zaufanie i wierność. Życzę
    Ci byś do końca swych dni nikogo nie znalazł i byś umarł w samotności wiedząc jak zmarnowałeś swoje życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faceci to chcą wypróbować wszystkie żeby mieć wszystko co najlepsze, królem jesteś, czy Panem tego świata, że wszystko co najlepsze ci się nalezy?. Każdy by tak chciał żeby mieś wszystko co najlepsze ale nie każdy jest taki głupi i żyje normalnie, nie krzywdząc innych. Idź lepiej do kościoła się pomodlić i wyciszyć.A nie jedno tylko w głowie.

    OdpowiedzUsuń