piątek, 27 maja 2011

Seks jest nudny? - kontrolowana zdrada go urozmaici.

Nie ma nic gorszego dla faceta niż nagły, niekontrolowany napływ ochoty na seks. Jeszcze gorzej jeśli jesteśmy w związku z partnerką, która nie jest zbyt skora do urozmaicania naszego życia seksualnego w taki sposób, jak byśmy tego chcieli. Ilekroć to słyszałem od znajomych, że ich życie seksualne jest nudne i popada w rutynę. Na moje pytanie dlaczego po prostu nie porozmawiają z żoną czy dziewczyną najczęściej słyszę: "Próbowałem ale za bardzo jej to nie odpowiada" albo "Nie, jej by się to nie spodobało, ona nie z tych co lubią takie zabawy". Wtedy się takiego delikwenta pytam: to kim Ty dla niej jesteś? Twoja kobieta uważa, że cię kocha a nie jest w stanie z Tobą poszaleć w inny sposób?

Jest jedno rozwiązanie takiego problemu. Nie długa rozmowa i próby tłumaczenia ( chociaż oczywiśćie zawsze możesz spróbować) bo nigdy nie będziesz tak wyluzowany mówiąc czego pragniesz swojej partnerce jak w rozmowie z dziewczyną na której Ci nie zależy. Powiem Ci jak ja to robię. Jeśli moja partnerka nie lubi tego co ja i czuję sie nieusatysfakcjonowany to zaczynam szukać rozwiązania. Najczęściej oznacza to wybranie się na łowy, a jeśli takowe są owocne to działam na dwa fronty. Sposób prosty i skuteczny. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile jest chętnych dziewczyn by poznać chłopaka i wcale nie musisz wyglądać jak Brad Pitt. Z moich doświadczeń wynika że ( o dziwo!) również obrączka nie zniechęca  a wręcz przeciwnie działa zachęcająco ( jednak głównie na dojrzałe kobiety ). Oczywiśćie nie mówie tutaj, że masz się porywać na super ekstra laski, które i tak najczęściej szukają jakiegoś łosia by go oskubać z kasy, ale o przeciętnej urody dziewczynach. Nawet lepiej by dziewczyna nie była zbyt w Twoim typie, ponieważ dzięki temu opory przed wcieleniem twoich fantazji razem z nią będa mniejsze. Mało tego, będać dla niej trudnodostępnym, bo przecież Twoja obecna partnerka, nie powinna się niczego domyślać, stajesz się dla swojej kochanki bardziej atrakcyjny. Ona wie, że musi o Ciebie walczyć. Naturalnie, nie spodziewaj się, że tak będzie się zachowywać na początku waszej potajemnej znajomości. Wszystko w swoim czasie.

Oczywiście nie chcę Cię zachęcać do zdradzenia swojej żony, jednak jeśli podobnie jak ja jesteś kawalerem i spotykasz się z dziewczyną która nie spełnia Twoich oczekiwań, to albo ją rzuć albo mając swój związek pod kontrolą zacznij szukać 'odskoczni'. Kiedy jako kilkunastoletni chłopak zaczynałem swoje kontakty z dziewczynami miałem do nich zupełnie inne podejście niż dziś. Nie wyobrażałem sobie, że mogę kiedyś powiedzieć dziewczynie: mam ochotę Cię zerżnąć. Dziś przychodzi mi to z łatwością, a co ciekawe - podoba się to moim partnerkom. Zatem sprawa jest prosta - na tym świecie jest wiele kobiet, które mają bardzo zbliżone fantazje erotyczne do Twoich. Po prostu trzeba spróbować troche poromansować by się przekonać, która z nich jest najbardziej odpowiednia dla Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz